Full of Romance Two Lines Poetry | Best Urdu Poetry

Romance derives from Anglo-Norman and Old French romanz, which signify "a storey of chivalry and love." Romantic love is frequently referred to as "romance." In terms of literature, the phrase has a completely distinct meaning. It refers to romantic legends about heroes and knights doing chivalrous actions. Romance is a genre that emphasises chivalry and courtly love via stories and legends about duty, courage, daring, wars, and damsels in distress.



تیرے ﺩﯾﺪﺍﺭ ﭘﮧ ﺟﻮ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮨﻮﺗﺎ


 تیرے ﺩﯾﺪﺍﺭ ﭘﮧ ﺟﻮ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮨﻮﺗﺎ


یہ ﺭﻭﺯ ﺭﻭﺯ ﮨﻮﺗﺎ ، یہ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﮨﻮﺗﺎ

مجهے کسی سے غرض نہیں , مجهے کام ہے اپنے کام سے


مجهے کسی سے غرض نہیں , مجهے کام ہے اپنے کام سے


تیرے ذکر سے ،تیری فکر سے ،تیری یاد سے ،تیرےنام سے


اپنے انجام سے واقف ہوں مگر کیا کروں


اپنے انجام سے واقف ہوں مگر کیا کروں


مجھے اِک شَخص نے دیوانہ بنا رکھا ہے


ہے عکس تیرا میسر جس سمت بھی دیکھوں


ہے عکس تیرا میسر جس سمت بھی دیکھوں


کیا ہر کوئ تم سا ہے، یا سارا جہاں تم ہو


دے‪ ‬کوئی‪ ‬طبیب‪ ‬آ‪ ‬کے‪، ‬ہمیں‪ ‬ایسی‪ ‬دوا‪ ‬بھی


دے‪ ‬کوئی‪ ‬طبیب‪ ‬آ‪ ‬کے‪، ‬ہمیں‪ ‬ایسی‪ ‬دوا‪ ‬بھی


لذت‪ ‬بھی‪ ‬رہے‪ ‬درد‪ ‬کی‪ ، ‬مل‪ ‬جائے‪ ‬شفا‪ ‬بھی

مانا کہ جلد باز بہت ہوں پر یقین جانو


مانا کہ جلد باز بہت ہوں پر یقین جانو


تمہارے خواب تسلی سے دیکھتا ہوں میں


لوگ کہتے ہیں کے مسکان ہے ہونٹوں پہ میرے


لوگ کہتے ہیں کے مسکان ہے ہونٹوں پہ میرے


کون جانے کے تصور میں ہنسایا کس نے

میں نے اک عرصے سے تجھے ورد میں رکھا ہے


میں نے اک عرصے سے تجھے ورد میں رکھا ہے


میرے ہونٹوں پہ تیرے نام کے چھالے ہیں

عشق کی گہراٸیوں میں خوبصورت کیا


 عشق کی گہراٸیوں میں خوبصورت کیا


میں ہوں تم ہو اور کچھ کی ضرورت کیا


بڑی گستاخیاں کرنے لگا ہے میرا دل مجھ سے


بڑی گستاخیاں کرنے لگا ہے میرا دل مجھ سے


یه جب سے تیرا ھوا هے میری سنتا ھی نهیں


ہاتھ تھاما ہے تو مجھ پر بھروسہ بھی رکھنا


ہاتھ تھاما ہے تو مجھ پر بھروسہ بھی رکھنا


ڈوب جاؤں گا تمہیں ڈوبنے نہیں دوں گا


فنا ہونے کی اجازت لی نہیں جاتی


فنا ہونے کی اجازت لی نہیں جاتی


یہ محبّت ہے جناب پوچھ کر کی نہیں جاتی


طَلب مَوت کی کرنا گُناہِ کبِیرہ ہے


طَلب مَوت کی کرنا گُناہِ کبِیرہ ہے


مَرنے کا شَوق ہے تو عِشق کِیوں نہیں کرتے


مجھ کو فرصت ہی کہاں موسم سہانا دیکھوں


مجھ کو فرصت ہی کہاں موسم سہانا دیکھوں


میں تیری زات سے نکلوں تو زمانہ دیکھوں

مل جاٸیں جو تیری قربت کے کچھ لمحے


مل جاٸیں جو تیری قربت کے کچھ لمحے


باقی کی ساری زندگی میں خیرات کر دوں


محبت معنی و الفاظ میں لائی نہیں‌جاتی


محبت معنی و الفاظ میں لائی نہیں‌جاتی


یہ وہ نازک حقیقت ہے جو سمجھائی نہیں جاتی

ہم سے بھی پوچھ لو کبھی حال دل جناب


ہم سے بھی پوچھ لو کبھی حال دل جناب


کبھی ہم بھی کہہ سکیں کہ دعا ہے آپ کی


کوئی تعلق پوچھے تو بتا دینا


کوئی تعلق پوچھے تو بتا دینا


دو جسموں میں ایک جان بستی ہے

اپنی نزدیکیوں سے دور نہ کر مجھے

اپنی نزدیکیوں سے دور نہ کر مجھے


میرے پاس جینے کی وجہ بہت کم ہے


 ادا قاتل، نگاہ قاتل


ادا قاتل، نگاہ قاتل


زباں قاتل ،بیاں قاتل


بتا قاتل، کہاں جاوں، جہاں جاوں، وہاں قاتل


ساری دنیا کی محبّت سے کنارہ کر کے


ساری دنیا کی محبّت سے کنارہ کر کے


ہم نے رکھا ہے فقط خود کو تمہارا کر کے


ہٹا کر زلف چہرے سے نہ چھت پر رات کو جانا


ہٹا کر زلف چہرے سے نہ چھت پر رات کو جانا


سمجھ کر چاند کوئی عید کا دھوکا نہ کھا جائے


چاہتوں کے رنگوں میں ہر رنگ میرا تم سے تم تک ہے


چاہتوں کے رنگوں میں ہر رنگ میرا تم سے تم تک ہے


میرى جان کبھی سمجھو تو سہی زندگی کا ہر لمحہ تم سے تم تک ہے


 تمہارا پیار بھی شامل تھا اس میں


تمہارا پیار بھی شامل تھا اس میں


میں خالی زہر سے مرتا کہاں تھا..؟؟


انہوں نے گفتگو کیا کرلی ہم سے


انہوں نے گفتگو کیا کرلی ہم سے


ہائے دھڑکنوں نے تو اودھم مچا دیا


جانے ایسی بھی کیا دل لگی کی تھی تم سے


جانے ایسی بھی کیا دل لگی کی تھی تم سے


میں نے آخری خواہش میں بھی تیری محبت مانگی


تم رکھ نہ سکوگی میرا تحفہ سنبھال کر


تم رکھ نہ سکوگی میرا تحفہ سنبھال کر


ورنہ دے دوں روح جسم سے نکال کر


 وہ مسجد محبت میری اور میں اعتکاف اسکا


وہ مسجد محبت میری اور میں اعتکاف اسکا


بس وہ صنم میرا اور میں ع ، ش ، ق اسکا


ہم سے سیکھی ہے اس نے محبّت


ہم سے سیکھی ہے اس نے محبّت


جس سے بھی کرے گا کمال کرے گا

جو جینے کی وجہ ہے وہ بھی تیرا عشق


جو جینے کی وجہ ہے وہ بھی تیرا عشق


جو جینے نہیں دیتا ، وہ بھی تیرا عشق


جو زبان سے ادا نہیں ہوتے


جو زبان سے ادا نہیں ہوتے


انہی لفظوں سے اشک بنتے ہیں


مزاج اپنا کچھ ایسا بنا لیا میں نے


مزاج اپنا کچھ ایسا بنا لیا میں نے


کسی نے کچھ بھی کہا بس مسکرا دیا میں

کچھ نظر آتا نہیں اس کے تصور کے سوا


کچھ نظر آتا نہیں اس کے تصور کے سوا


حسرتے دیدار نے آنکھوں کو اندھا کر دیا


وہ جواب طلب ہے مجھ سے کے بھول تو نہ جاؤگے


وہ جواب طلب ہے مجھ سے کے بھول تو نہ جاؤگے


اب جواب کیسے دوں جب سوال ہی پیدا نہیں ہوتا


یوں تو ہم اپنے آپ میں گم تھے


یوں تو ہم اپنے آپ میں گم تھے


پر سچ تو یہ ہے کے وہاں بھی تم تھے

پیار ہو گیا ہے تم سے


پیار ہو گیا ہے تم سے


خود سے زیادہ


حد سے زیادہ


سب سے زیادہ


تیرے سوا کسی اور کی تمنا کروں


تیرے سوا کسی اور کی تمنا کروں


پہلے کبھی کی ہے جو اب کروں


لوگوں نے روز کچھ نیا منگا خدا سے


لوگوں نے روز کچھ نیا منگا خدا سے


اک ہم ہی تیرے خیال سے آگے نہیں گئے


تصور میں، تخلیل میں، خوابوں میں، خیالوں میں


تصور میں، تخلیل میں، خوابوں میں، خیالوں میں


میری بیتاب نظروں نے جدھر دیکھا تمہیں دیکھا


سب ہوتا ہے تیرے بگیر


سب ہوتا ہے تیرے بگیر


فقط اک گزارا نہیں ہوتا


محبّت میں حرف با حرف مجھے مانگنا نہیں آتا


محبّت میں حرف با حرف مجھے مانگنا نہیں آتا


میں نے آدابِ دعا سے بہت آگے تجھے چاہا ہے


گلاب سارے مدہم دکھائی دیتے ہیں


گلاب سارے مدہم دکھائی دیتے ہیں


نظر جب بھی تیرے چہرے کا طواف کرتی ہے


کوئی نہیں آئیگا میری زندگی میں تیرے سوا


کوئی نہیں آئیگا میری زندگی میں تیرے سوا


اک موت ہی ہے جس کا ہم وعدہ نہیں کرتے


Urdu poetry is considered as the language of love and emotions. Poets and others express their emotions through words, which modify the poetry we read. Everyone enjoys Urdu Shayari, especially those who comprehend the deep meaning written in Urdu.


Urdu Shayari traces can be found in every language on the planet. However, it is more common in Pakistan and India because Urdu is their first language and they comprehend the meaning. Poetry written in popular languages of the time has delighted people since the subcontinent's inception. Many famous poets throughout history can be found, as well as various styles of poetry.


Poetry is a means of conveying emotional sentiments, hence poetry genres are as varied as people's emotions. Love, on the other hand, is an immortal sensation that will never fade away, and it is one of the most powerful human emotions.


Poets are extremely sensitive people because they observe the most basic and delicate social characteristics. As a result, they are very sensitive and emotional. As a result, we've compiled a collection of unique and unusual love poetry for you.


Many good developments have occurred in the Urdu language over time, resulting in the development of many different genres such as Qawali, Manqabat, Rubai, and so on. People nowadays want not only to read poetry but also to attend poetry groups. As a result, you will experience the influence of all forms of poetry in those gatherings, such as romantic, social issues, cultural, love, and sorrowful poetry.


It is a simple premise that poets composed poetry based on their hobbies and nature. Similarly, other poets worked in multiple genres, such as sorrowful, hilarious, love, romantic, political, Sufi, batish, and so on. Many individuals nowadays use shero Shayari to convey their emotions with family, loved ones, and friends.


Mirza Ghalib is a name that everyone knows. In reality, those who enjoy reading about the fantasy of love and beauty were fans of Mirza Ghalib's poetry. So you may experience the touch of love, romance, and beauty in Mirza Ghalib's ghazals.


In short, the trend has shifted slightly, but the premise remains the same. People nowadays prefer to read two lines of poetry rather than a lengthy ghazal Shayari. The cause for this is social media, and people are short on time. People expect two lines of Urdu Shayari to be displayed on social media platforms such as Facebook or WhatsApp. It is, nevertheless, time-saving because they pick up the idea of ghazals or nazams in two lines poetry.


Romance and Romanticism

Romance is a form of fiction that includes idealised love, chivalry, obsessive affiliation with someone or something, and intriguing adventures. However, Romanticism is a unique literary movement and period in which poetry, stories, and novels based on Romantic concepts were created. Some of the most well-known Romantic poets and writers include William Wordsworth, P. B. Shelly, Lord Byron, and John Keats. Romances, on the other hand, have been composed since the classical English period.









Post a Comment

Previous Post Next Post